Ez az iroda méretétől, a személyzet számától és az irodai környezettől függ, azaz az irodaterület leterheltségétől.
Bár ügyfeleink többsége a heti öt alkalommmal történő szolgáltatást választja, de néhány ügyfelünk számára heti egy-két alkalommal történő irodai takarítást biztosítunk, igényüknek megfelelően.
A takarítás gyakoriságát, és az egyes takarítási napokon elvégzendő feladatokat minden esetben közösen állapítjuk meg a Partnereinkkel, az ajánlatadás előtti személyes egyeztetés során, ahol a cél, hogy a szolgáltatás a teljes komfort, tisztaságérzet biztosítása mellett a költséghatékony legyen.
Ne fizessen a Partner olyanért, amire nincs szüksége.
Fontos számunkra, hogy Partnereink pontosan azt kapják és azért fizessenek, amire valóban szükségük van.
Ennek érdekében már az ajánlatadás előtt célszerűnek tartjuk, hogy közösen megismerjük a területet, és átbeszéljük az igényeket és a javaslatainkat. Ennek a közös munkának az eredménye az az ajánlat, melyenek kidolgozása során szem előtt tartjuk:
- a takarítás-szakmai ajánlásokat/standardokat
- a munkaügyi és adózási előírásokat
Fontos számunkra, hogy Partnereink pontosan azt kapják és azért fizessenek, amire valóban szükségük van.
Ennek érdekében már az ajánlatadás előtt célszerűnek tartjuk, hogy közösen megismerjük a területet, és átbeszéljük az igényeket és a javaslatainkat. Ennek a közös munkának az eredménye az az ajánlat, melyenek kidolgozása során szem előtt tartjuk:
- a takarítás-szakmai ajánlásokat/standardokat
- a munkaügyi és adózási előírásokatSzükség esetén igen, bár a terület és a személyesen átbeszélt igények pontos ismerete alapján költséghatékonyabb ajánlatot tudunk adni.
Azaz Ön nem „konfekció” ajánlatot kap, hanem egy kizárólagosan Önnek szóló műszaki tartalmat és díjat.
A nagytakarításokat külön egyszeri szolgáltatásként kínáljuk.
Többnyire nem a megszokott, naponta látott takarító, hanem egy speciálisan képzett csapat végzi el a nagytakarítást.
Így a napi takarításra adott ajánlatunk nem, vagy csak tájékoztató jelleggel tartalmaz nagytakarításra ajánlatot.
Ha nagytakarításra van szüksége, csak küldjön nekünk egy e-mailt vagy hívjon minket, ismételten bejárjuk közösen a területet és arra adunk ajánlatot, amire éppen akkor van szükségük.
Kiemelten fontos, hogy Partnereinkkel a kommunikáció már az első kapcsolatfelvételtől kezdve gyors, és minden igényt kielégítő legyen.
Telefonon illetve emailben folyamatosan elérhetők vagyunk, vagy amennyiben arra szükség van, személyesen is állunk a Partnereink rendelkezésére, előre egyeztetett időpontban.
Célunk, hogy mindig ugyanazt a személyt bízzuk meg az irodai takarítás rendszeres elvégzésére.
Ha azonban az irodája/épülete nagyobb területű és egy kisebb-nagyobb takarítócsapatot igényel, legalább egy olyan takarító biztos lesz minden alkalommal, akit már ismernek.
Ha bármi változik, például az Ön által kijelölt irodai takarítónő megbetegszik, nyaralni megy, vagy megváltoznak a személyes körülményei, előre értesítjük Önt.
Minden ajánlatunk tartalmazza a takarításhoz szükséges vegyszerek és eszközök díját, a szemeteszsákok kivételével, melyeket a fogyóanyagokkal azonos módon, fogyás alapján számlázunk ki.
Számunkra fontos és elkötelezettek vagyunk a környezetbarát, nem agresszív vegyszerek használata mellett.
A Madison Bridge 2066 Kft. arra ösztönzi ügyfeleit, hogy a fenntarthatósági politikánkkal összhangban környezetbarát tisztítóanyagokat használjanak.
Jó kapcsolatot alakítottunk ki minőségi beszállítókkal az irodai takarítás környezetbarát megoldásaival, amelyek nemcsak a környezetnek, hanem az Ön munkatársainak és látogatóinak is kedvezőbbek.
